سینامنش

من دارم خاله میشم.

1395/2/11 8:57
نویسنده : مومو
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم. این روزا حال خوشی ندارم. خستهشاکی

دایی علی خیلی دندووووون درد داره و از عید روحیش خوب نیست . دلشکستهدلشکستهدلشکستهدلشکسته

دایی محمد، خاله جون، مامان جون و ... همه بخاطر دندون درد دایی علی ناراحت هستند. فکر همه مشغوله...غمگینغمگینغمگینغمگین

ایشالله بزرگ شدی برات میگگم این دندون چه میکنه با آدم اگه پوسیده باشه و به عصب برسه. سکوتسکوتسکوت

مامان فاطی هم مشهده. با خواهراش و زن داداش ش ... امیدوارم بهشون خوش بگذره. و برای هممون دعا کنه

 

دیروز رفتیم کلاس آلمانی، سخت بود، به بابات گفتم بچه باید تو آمریکا به دنیا بیاد... آلمانی سخته خسته شب هم رفتیم خونه عمو حمید و خاله سها.... دلم گرفته بود... ولی خوب شد که رفتیم. خاله سها خیلی مهربونه.

 راستی من دارم خاله میشم. خاله سها داره نی نی دار میشه. محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

مامان جون تو قلبت پاکه دعا کن برام. دوست دارم از این شرکت برم یه جای بهتررررر تررررر   دعا کن خدا صدای منو بشنوهدلشکستهدلشکستهدلشکستهدلشکسته

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینامنش می باشد