سینامنش

دوست داری در آینده چکاره بشی؟

1393/3/27 14:19
نویسنده : مومو
227 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون، دوستداری در آینده چه کاره بشی؟

علیٍ دایی محمد، 4 سالشه، خیللللللی بامزه است. میخواد رییس جمهور بشه. می پرسم چرا؟ میگه میخوام فامیلامو ببرم سرکال، واسه مامانم لباس علوس و سلویس طلا بخرم. واسه بابام ماشین خفن بخرم  واسه خودم ماشین خفن ترررررتعجب

یکبار من بدون شوشو رفتم خونشون، گفت ::  "سلام عمه، پس بابات کووووووووووو؟؟؟؟"   منو میگی مرده بودم از خنده.قه قهه هر وقت با شوشو می رم میگم بیا اینم بابام.خندونک

امیر حسام هم خیلی عاششششقشم. 2-3 سالشه. تو عید با شوشو خیلی گرم گرفته بود همش می پرید تو بغل شوشو. به قول خاله ، نیروی تازه نفس گیر آورده بود.... از ماشین ما پیاده نمی شد/ می خواست پیش ما بمونه. مردا میخواستن برن استخر ،دور هم نشسته بودن برنامه ریزی می کردن. با انگشت همه را نشون داد و چرخید به شوشو اشاره کرد با لحن کشیده گفت:: "من ن ن ن  ن باااااااااااااااا این میرم." بعدش پرید تو بغل شوشو. شوشو هم خوردش... رفتیم پارک می گفت هلکووفتر (هلکوپتر با تشدید روی ف) سوار شم.

دیروز دفتیم دیدن بچه همکارم سارا ح. همش گریه کرد. اونقدر که به هق هق افتاد. واقعاً حالم بد شد. مامانش می گفت اکثرا همینه. اینجوری نباشیاااااااا هیس آخه بچگی ابوعلی سینا یادمه. اصلا گریه نمی کرد.بغل

پسندها (1)

نظرات (1)

نیلوفر
27 تیر 93 14:04
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینامنش می باشد