سینامنش

16 آذر روز دانشجو و خبر ناگوار ...

1393/9/22 21:53
نویسنده : مومو
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون. دوست ندارم خبر بدی بدم. ولی ....

 شوهر فرشته  (آقا سعید)در روز یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 9 شب در بیمارستان مدرس بر اثر سرطان خون و سرطان مغز استخوان فوت کرد.

3 شنبه تشییع شد و 5 شنبه هم سوم و هفتم گرفتند . خدا به فرشته صبر بده. 

فرشته 24سالشه و سعید 32 ساله... تنها یک و نیم سال زندگی مشترک داشتند. یک هفته بعد از مسافرت به شمال پاهاش سیاه شد و شروع کرد به درد گرفتن و ....  از 7 مهر رفت بیمارستان و 16 آذر فوت کرد. سرطانش تنها 70 روز طول کشید....

بچه نداشتند.... من خیلی وقتها خوودم را جای فرشته گذاشتم. غمگیناز اینکه خدایی ناکرده همچین انفاقی سر بابایی بیاد و ....غمگین هرچی فکر میکنم واقعا خیلی خیلی سخته... امیدوارم هر وقت که قرار شد تو بیایی سایه پدر و مادر بالای سرت باشه عزیزم. محبت

5 شنبه رفتیم خونه خاله زهرا، امیر حسام هم بود و من کلی باهاش جنگل بازی کردم. بابایی میگه : "هستی میگه بابا ، منم میگم بله... میگه بابا .... میگم بله ....مامان چرا با امیر حسام بازی میکنه بعدش به من میگه نیا... چرا!!!! من میخوام بیام!!!! ..... " 

حدود یکماه دیگه امتحانات ترم اول شروع میشه. امیدوارم که موفق بشم. البته خدایی بابات هوامو داره... تا  درسامو بخونم و بهانه ای نیارم واسه اومدن تو ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
31 تیر 94 4:28
عالیه !!!
حمید
1 مرداد 94 10:33
مطالب وبلاگت قشنگه !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینامنش می باشد